środa, 13 marca 2013

Namiot do zabawy / Play tent

Kiedy byłam dzieckiem, razem z moimi koleżankami- sąsiadkami robiłyśmy namioty w ogrodzie, w których bawiłyśmy się i nocowałyśmy. Namioty zrobione były ze starych kocy i narzut pospinanych klamerkami. To był nasz mały azyl, do którego wstęp miałyśmy tylko my. Jak byłam bardzo mała to miałam też namiot- domek. Miał okna, drzwi. Lubiłam w nim spać i czytać książki. W końcu z niego wyrosłam, albo się podarł, nie pamiętam już. Nie był jakoś specjalnie ładny - wściekłe kolory, tani plastik. Ale pamiętam, że wtedy mi się bardzo podobał i spędzanie w nim czasu to była wielka frajda. Bardzo chciałabym sprawić mojej córce taki przytulny kącik i rozglądam się za inspiracjami. Najbardziej podobają mi się namioty- wigwamy.

When I was a little kid I used to make play tents in the garden with my neighbour pals, where we would play and sleep at night. Those tents were made from old blankets and throws which were clipped together with clothespegs. This was our private space, just for us. When I was really litlle I also used to have a house tent. It had windows and door. I liked to sleep in it and read books. Finally I grew up and it was too small, or it got torn up I can't remember... It wasn't very pretty - vivid colours, cheap materials. But I remember I loved it that time and had so much fun spending time there. I would like to provide my daughter with such a cosy place and I'm searching for inspirations. I like teepee tents the most.      


























Ikea Fabler baldachim 39,99


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz